آنتی اسکالانت

چهارشنبه 13 شهريور 1398
20:15
مهدی

آنتی اسکالانت:

پوسته پوسته شدن عمل رسوب ذره ها بر روی غشایی می باشد که در نهایت موجب متصل آن می شود. یک ضد باکتری آنتی اسکالانت RO یک مواد افزودنی آب پیش تصفیه شده برای سیستم اسمز معکوس می باشد که جهت پیشگیری از پوسته پوسته شدن غشاها استفاده می شود.

آنتی اسکالانت قبل از ورود به غشای اسمز معکوس ، یک ضد باکتری به آب اضافه می شود و از طریق سیستم ارسال می شود. این مواد شیمیایی ، سپس بین بی کربنات و منیزیم کلسیم تأخیر به وجود می آورد

تأخیر ناشی از آنتی اسکالانت R.O. ضد رسوب اطمینان می دهد که آب قبل از هرگونه واکنش شیمیایی ، که در آن مقیاس می تواند تشکیل شود ، از غشاء گذر می کند. مقیاسهای به وجود آمده از نظر طبیعی معدنی می باشند که شامل کلسیم ، منیزیم ، باریم ، استرانسیوم ، فلوراید ، آهن و سیلیس هستند.

این مواد شیمیایی جلوگیری از کارآیی آنتی اسکالانت R.O. تولید آب سالم معمولا برای مصارف نوشیدنی بی اثر می باشد. آنتی اسکالانت RO ، زمانی که به صورت مداوم در طول یک دوره زمانی به کار برده می شود ، 80٪ کاهش در تمایل های مقیاس گذاری را تضمین می کند. فرآیند آن به 3 روش اصلی اتفاق می افتد.

اولین توانایی آنتی اسکالانت در نگهداری محلول های اشباع نشده اشباع شده از نمک های محلول بهاری می باشد که به عنوان مهار آستانه معروف است. دوم خصوصیات آن جهت تحریف اشکال کریستالی می باشد که در مقیاس نرم و غیر چسبنده به دست می آید. این خاصیت به عنوان اصلاح کریستال شناخته شده است و جلوگیری از شکل گرفتن کریستال های مقیاس که از نظر شکل بیضی هستند ، کمک می کند. سومین توانایی جداسازی به علت جذب مواد ضد مواد در کریستال ها و از این رو تغییر یونی بالایی را به وجود می آورد.


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آنتی اسکالانت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]